Het verhaal achter Greta Thunberg

Het verschijnsel Greta is niet nieuw. Al in 1992 probeerde men de mensen het hoofd op hol te brengen met klimaatonzin en andere doembeelden.

Het blijkt dat nog steeds heel veel mensen achter dit verschijnsel aanlopen. Waarschijnlijk veel en veel meer dan we denken.

Het is niet leuk om een kind van 16 te ridiculiseren, zoals in onze onderstaande video. De verantwoordelijken zijn de mensen erachter. Maar deze vreselijke poppenkast moet heel snel de wereld uit.

“We Don´t Have Time” is een hele invloedrijke in de klimaatreligie waar ook Al Gore zeer nauw bij betrokken is. Die hebben Greta opgepikt omdat ze als het ideale propagandakind werd gezien door deze louche en hypocriete organisatie.

Hypocriet omdat de mensen erachter geen moer geven om het klimaat of er zelfs maar in geloven. Nee, we hebben geen bronnen waarin ze dat bevestigen, behalve een beetje gezond verstand. Greta gaat per boot naar de VS en het team eromheen pakt een vliegtuig of 4.

Dit is een dik verdienmodel en een manier om de bevolking te controleren door mensen met onzuivere globalistische plannen.

In de jaren 80 en 90 accepteerden we dit allemaal nog.

Wie herinnert zich nog die leuke avonden op de bank voor de buis met je ouders? De 40 plussers onder ons kunnen zich dat nog goed herinneren.
Inzamelingsacties met presentatrices zoals Caroline Tensen. Met een beetje geluk kreeg je dan een échte bekende Nederlander aan de lijn die in het telefoonpanel zat. Die nam dan je gegevens op, je schoof wat centjes toe voor een betere wereld, en je voelde je weer goed. En Al Gore ook.

Mooie tijden, maar anno 2019 zijn we gelukkig een stuk wijzer en nemen we niet zomaar alles voor waarheid aan. Alle informatie ligt immers voor onze neus in dit tijdperk, en dat opent onze ogen. Nee, de wereld is een stuk wijzer geworden anno 2019, toch?

Alle informatie omtrent Greta en andere klimaatprojecten is te vinden. Maar al wapper je met het bewijs voor de ogen van de gelovigen. Het antwoord blijft ontkennend. Alsof je hun mooiste droom kapot wilt maken. Meestal eindigend met een ruzie of onbegrip jegens de boodschapper.

Tientallen bedrijven en invloedrijke mensen zorgen ervoor dat deze propaganda door kan gaan. De media werkt er hard aan mee. De ouders en omgeving van het meisje worden goed voor verzorgd en dus is haar hele omgeving ook klimaat-religieuze geworden. Dit om uit te sluiten dat iemand de plannetjes van “We Don´t Have Time” niet in gevaar komen.

Bedrijven verdienen miljoenen aan Greta. Hoge piefen van die bedrijven noemen maar graag wat zinnetjes op voor de camera of in hun reclame voor hun eigen bedrijf. U vraagt, wij draaien. Zie hier een voorbeeld.

We Don´t Have Time is team “Greta Thunberg”. Website We Don´t Have Time

Opvallend is dit citaat van één van de directeuren van We Don´t Have Time en tevens bekend van zijn seminars “The Magical Science of Storytelling” namelijk David JP Phillips. Een meester in verhalen vertellen en psychische manipulatie.

“How is it possible for you to be so easily tricked by something so simple as a story, because you are tricked? Well, it all comes down to one core thing and that is emotional investment. The more emotionally invested you are in anything in your life, the less critical and the less objectively observant you become.” 

“Hoe is het mogelijk voor u dat u zo makkelijk bedrogen kunt worden door iets zoals een simpel verhaal? Nou, het komt allemaal neer op één kern en dat is emotionele betrokkenheid. How meer je emotioneel betrokken bent over iets in je leven, hoe minder kritisch en minder objectief en oplettend je wordt.

— David JP Phillips, We Don’t Have Time board of directors, “The Magical Science of Storytelling”

Deze invloedrijke klimaatbeweging zijn partners van:

  • Al Gore’s Climate Reality Project
  • 350.org
  • Avaaz
  • Global Utmaning (Global Challenge),
  • The World Bank
  • World Economic Forum (WEF)

En hebben nauwe banden met:

  • Our Revolution
  • the Sanders Institute
  • This Is Zero Hour
  • the Sunrise Movement and the Green New

Achter de klimaat jeugdbewegingen (en dus ook achter de Gretacampagne) zitten de ´s werelds meest machtige kapitalisten. “We Don´t Have Time” heeft nauwe banden met: Our Revolution, the Sanders Institute, This Is Zero Hour, the Sunrise Movement and the Green New Deal. 

De moeder van Greta, Malena Ernman werd WWF Environmental Hero in 2017. 

De hele operatie werd in gang gezet in april 2018. Men zorgde ervoor dat de Zweedse kranten het product Greta oppakten. Dat doet de pers maar al te graag, en ze moeten het ook. We weten inmiddels hoe het zit met de mainstream media.

De campagne werd “Leading the public into emergency mode” genoemd. Zet het publiek in de noodtoestand. De bangmakerij is het grootste wapen van deze klimaatorganisaties.

Bedrijven verdienen miljoenen als ze maar even op willen lezen wat de mensen van deze organisaties willen horen. Voor een grote zak met geld is het altijd: U vraagt wij draaien!” Wie wil er niet niet 3 regels onzin voorlezen als je er een paar miljoen voor krijgt?
https://sceptr.net/2019/02/zweedse-ondernemer-verdiende-miljoen-euro-aan-klimaatmeisje-greta/

Wat we hier hebben laten zien is pas het topje van de ijsberg. Wil je er dieper in duiken, dan zijn hier enkele bronnen die alles duidelijk maken:

Deze bron gaat er heel diep op in:
http://www.theartofannihilation.com/the-manufacturing-of-greta-thunberg-for-consent-the-political-economy-of-the-non-profit-industrial-complex/
Onderaan dit artikel vind je meerdere bronnen.

Greta werd afgelopen week uitgenodigd door David Suzuki. Ook een klimaatfreak en… vader van Severn Suzuki. Het meisje dat zogenaamd in 1992 “De wereld 5 minuten stil hield.” met een verschrikkelijk optreden waarin ze onder ander zei:

“Ik ben bang om naar buiten te gaan en in de zon te lopen vanwege het gat in de ozonlaag.Ik ben bang om te ademen omdat ik niet weet welke chemicaliën er in de lucht zitten.”

Severn Suzuki heeft het gat in de ozonlaag overleeft en haar hele leven veel in de zon gelopen. Nog steeds is ze actief in deze business. De belanghebbers achter het meisje Suzuki van 1992 zijn over het algemeen dezelfde of gelijksoortige organisaties die nu achter Greta Thunberg staan. Enkelen zullen van naam veranderd zijn of vervangen zijn.

Zie hier onze video met Greta Thunbers en Severn Suzuki. Teven een stuk van de inspirerende toespraak van Greta.

 

Tot zo ver dit artikel. Als je echt alles wilt weten, verdiep je dan in de bronnen.

WIJ SCHUDDEN NEDERLAND WAKKER!
We zijn nog met weinig maar verrichten al heel veel goed werk. Stel je voor dat we uit kunnen breiden.
Geen politici of media zal meer veilig voor ons zijn.

STEUN ONS ALSJEBLIEFT!
En kom bij onze beweging door je in te schrijven hier op onze website en ons Youtubekanaal.
We zullen het als burger zelf moeten doen!

 

Hier nog meer bronnen:
http://www.theartofannihilation.com/the-manufacturing-of-greta-thunberg-for-consent-the-political-economy-of-the-non-profit-industrial-complex/
https://notalotofpeopleknowthat.wordpress.com/2019/02/14/whats-behind-climate-chanle-rise-to-fame/ge-activist-greta-thunbergs-remarkable-rise-to-fame/
https://blogs.spectator.co.uk/2019/02/whats-behind-climate-change-activist-greta-thunbergs-remarkab
https://sceptr.net/2019/02/zweedse-ondernemer-verdiende-miljoen-euro-aan-klimaatmeisje-greta/

 

 

 

 

 

 

 

Deel dit!
Danny

Danny

Admin

Eén gedachte over “Het verhaal achter Greta Thunberg

Geef een reactie