Oprecht Onafhankelijk Nieuws & Opinies

Houd ons in de lucht om mee te strijden voor de vrijheid

Pfizer BioNtech vaccin veroorzaakt gezichtsverlammingen

Deel onze artikelen en doorbreek de censuur
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

4 vrijwilligers kampen met een gezichtsverlammimg na de ‘jab from hell’.

Na het hebben laten toedienen van het Pfizer BioNTech goedje ontwikkelde zich bij de deelnemers de Bell’s Palsy ziekte.

De FDA (Food and Drugs Administration) laat weten dat er inderdaad mensen gezichtsverlammingen hebben opgelopen tijdens testfase 3 en dat niemand van de placebogroep iets dergelijks vertoonde.

De aandoening lijkt op een beroerte waarbij de helft van het gezicht gaat hangen en de spieren verslappen.

Het komt bij Bell’s Palsy ook voor dat het hele gezicht verlamd raakt.

‘De FDA claimt echter dat er geen onomstotelijk bewijs is dat de verlammingen van de deelnemers veroorzaakt zijn door het Pfizer vaccin. Bovendien gaat het vanzelf weer over.’, aldus de FDA.

‘Of het inderdaad ligt aan de BioNtech vaccinatie of dat er sprake is van een toevalligheid, dat kunnen we pas zeker weten zodra het vaccin is uitgedeeld aan grotere delen van de bevolking.’, zegt het agentschap van de federale overheid dat de kwaliteit van voedsel en medicijnen in brede zin controleert.

84% van de gegadigden zegt een of andere bijwerking te hebben ondervonden.

63% noemt vermoeidheid als reactie op de prik.

55% klaagt over hoofdpijnen.

32% zegt koude rillingen te heben gekregen van het vaccin.

24% ervaart ernstige gewrichtspijnen.

En 14% kreeg hoge koorts.

bron

Man knettergek en misselijk door neurologische schade na AstraZeneca-prik


Deel onze artikelen en doorbreek de censuur
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Deel dit artikel!

Subscribe
Abonneren op
Mag uw echte naam zijn of een pseudoniem
Niet verplicht
0 Reacties
Inline Feedbacks
Zie alle comments
CommonSenseTV
nl Dutch
X
0
Wat is uw reactie hierop?x
()
x