HelloFresh verontschuldigt zich nadat de klant bij levering een fles urine lijkt te hebben ontvangen
Hey @HelloFreshUK , ik zal het simpel houden: waarom heb ik iemands opgekropte pis ontvangen als onderdeel van mijn bestelling?
Kijk uit naar uw reactie op deze. pic.twitter.com/kqogjoMzWh
– Oliver McManus (@OliverGMcManus) 21 februari 2021
Een maaltijdbezorgdienst moest zondag zijn excuses aanbieden nadat een klant een flesje urine had ontvangen bij zijn bestelling.
Het ongewenste ingrediënt – dat blijkbaar in een lege plastic Coca-Cola-fles is aangekomen – was opgenomen in een HelloFresh-maaltijdpakket dat werd afgeleverd op een adres in het VK.
“Hey @HelloFreshUK , ik zal het simpel houden: waarom heb ik iemands opgekropte pis ontvangen als onderdeel van mijn bestelling?” Oliver McManus tweette zondag met een foto van de fles in kwestie.
Toen andere Twitter-gebruikers speculeerden dat de fles vol appelsap zat, bood McManus aan om de fles terug te sturen naar HelloFresh.
“Ik stuur het je en je kunt een vleugje krijgen voor het geval je [sic] sceptisch bent,” tweette hij.
Anderen wezen erop dat de fles daar mogelijk per ongeluk is achtergelaten door een magazijnmedewerker of een bezorger. McManus was het daarmee eens en zei dat de doos al gedeeltelijk was geopend toen deze arriveerde.
‘Het laatste dat ik zou willen, is dat iemand ontslagen wordt of in de problemen komt als gevolg van dit incident. Het is jammer dat het is gebeurd, maar ik weet zeker dat het enkele bredere vragen oproept over de arbeidsomstandigheden in het VK, ” vertelde McManus aan The Independent .
HelloFresh reageerde snel op McManus op Twitter en zei dat ze “echt de woorden missen om te beschrijven hoezeer het ons om dit spijt”, voordat ze een langere verontschuldiging aan de Britse mediakanalen gaven.
“Gezien het volstrekt onaanvaardbare karakter onderzoeken we samen met ons bezorgbedrijf dringend hoe een open doos met deze fles erin werd afgeleverd.
“We hebben ons rechtstreeks bij de heer McManus verontschuldigd en een passend gebaar van goede wil aangeboden. We werken er hard aan om er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer kan gebeuren. “
McManus lijkt het leveringsfiasco te hebben doorstaan en schreef in een laatste tweet: “Maak ik me zorgen over bredere arbeidsomstandigheden in het VK? Ja. Denk ik dat iemand het verdient om te worden ontslagen? Nee. Dacht ik dat het zoveel mensen zou kunnen schelen? Nee. Zal ik blijven tweeten over boksen? Ja.”
Beoordeel dit artikel alstublieft. Het helpt mee om door de censuur heen te komen.